Renovering

1kommentarer

Håller på för fullt på övervåningen. Varje ledig stund är jag där uppe. Tyvärr är det inte mycket tid på vardagarna som blir över. Men idag har jag bott däruppe. Bara hunnit med frukost och kaffe. Nu ska jag ner och äta mat men först en liten uppdatering. 


I badrummet när jag kommit halvvägs med målningen. 


Nu är det målat och klart i badrummet. Plockade ner alla tre dörrarna och sprutmålande dom och satte på nya handtag. 


Så såg dörrarna ut innan. 


Så ser de ut nu med de nya handtagen. Sen har taket ute i hallen grundmålats färdigt. 






Nu är det bara en taklucka till vinden som skall monteras och taket skall målas med färg. När det är färdigt med slaskandet av färg så åker tapeterna upp. Har bara så himla svårt att bestämma mig för vad jag vill ha. Jag ska även bestämma mig för vilka skjutgarderober som skall monteras upp framför kläderna. Sen skall en duschkabin beställas. Men även där kan jag inte bestämma mig och är tyvärr lite begränsad av snedtaket. Men det är väl ett sant nöje att surfa på nätet i jakt på tapeter, duschkabin och skjutdörrar. Inte så betungande men tusan så dyrt! 

Nä nu får dä bli mat. 
När allt är uppburet och monterat i badrummet så skall även trappen målas vit. Men det lär nog dröja. 

1 kommentarer

Mamma

08 Feb 2015 07:41

Jäklar vad snyggt det blir👍💖

Kommentera

Publiceras ej