Semestern är slut och vardagen tar vid

0kommentarer

Nu börjar vi landa här hemma efter 18 dagar på sjön. Sen vi kom hem har det blivit lite barnaktiviteter. Först bokade vi hotell i Örebro. Ett rum till oss och ett till barnen. Sen åkte vi till Gustavsvik för att bada på äventyrsbadet en hel dag. Sedan sov vi på hotellet och nästa morgon åkte vi till Karlskoga för att springa runt på Boda Borg hela dagen. Gissa om jag hade träningsvärk dagen efter.
 
Hemma några dagar för att tvätta undan all tvätt efter båtsemestern. En regnig dag så drog vi till Leos Lekland så barnen fick leka av sig. Sen har det varit kompisar, geocaching och övernattningar.
 
Idag hörde chefen av sig och funderade på om vi kunde börja jobba redan imorgon och vara ledig på fredag istället, inga problem! Skulle egentligen ha lämnat blod imorgon med blev genomförkyld innan helgen så det fick ändå avbokas.
 
Har nu börjat att slipa trappen här hemma för att måla den. Kände mig laddad innan jag började men blev tveksam när jag satt igång. Kommer inte att bli roligt att spackla och slipa trappen innan grundfärgen skall på. Men det blir nog super när det är klart.
 
Tömde kameran idag från semestern och fick några tillbakablickar. Synd att semestern är så kort! Här kommer några bilder, själv kryper jag ner och hoppas på att jag kan sova och att jag inte försover mig imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej