Helgen som gått

0kommentarer

Efter halloween och plankstek i fredags störtade vi i säng för att vakna utsövda på lördagsmorgonen. Sen blev det full rulle. Medans jag slängde mig i duschen för att göra mig iordning så åkte Henrik på ridning med Filippa, Adam cyklade till farmor. 

Smink, hår och kläder satt på plats när Filippa och Henrik kom hem igen. Då kom svärmor och Adam upp med supergod fisksoppa till lunch. Sen körde svärmor oss till Övre Ulleruds kyrka där det var dags för bröllop och dop. Så vackert och fint. Superrolig präst. Trevlig stämning. 

Det vackra brudparet med sina fina barn. 

Sen iväg till Ransäter för fest. Mycket trevligt. Hemma i säng igen vid midnatt. 

Imorse hade klockorna ställts om vilket resulterade i att man vaknade pigg kl 8.00 (egentligen 9.00) efter en festnatt! Sen har det slappats en del. Lite innebandy för Filippa. Sen mat hos svärmor och skickat iväg sonen med buss till morfar och mormor. Som han har längtat och väntat på denna dag!

I väntan på bussen. 

När bussen gått åkte jag och tränade. Väl hemma igen var min syster med familj på besök/genomresa. Därefter pizza och filmkväll. 

Nu väntar en ny vecka. 


Kommentera

Publiceras ej