Mässa

0kommentarer

Imorse 7.30 styrdes kosan till hufudstaden för att gå på tandvårdsmässa. Fem timmar totalt i tåg. Flera timmars mässa med massa steg i benen. Sushi till lunch och trevligt sällskap. 

Någon timme på T-centralen satt jag av och studerade lite folk. Jag är ganska fascinerad över hur stressade storstadsbor är. Deras förbindelser går i vissa fall tio gånger i timmen och alla måste springa för att hinna fram. Är de så dåliga på att planera och vara ute i god tid!?

Till min lycka innan jag klev på tåget hemåt så hittade jag Starbucks och fick med mig en stor latte på färden hem. 


Njöt i fulla drag i första klass i tysta avdelningen. Fyra passagerare och full service. Tack SJ!


Anlände Karlstad 22.05. Nu hem och mysa järnet med familjen hela helgen!

Kommentera

Publiceras ej