Just idag är jag stark

0kommentarer

Imorse när klockan ringde var jag vidrigt trött. Trodde inte att det var sant. Snoozade tre gånger på telefonen och tänkte att den där löpturen jag planerat att ta på morgonen den skiter jag i. 

Såg bara framför mig hur jag skickat iväg barnen till skolan och kröp ner i soffan under en filt för att glo på Netflix. 

Men morgonsysslorna tog vid och kroppen piggnade till. När jag och barnen låste dörren och de styrde färden till skolan stegade jag iväg till SISU. 

Med minnet på Vårruset så ökade motivationen till att kämpa vidare mot mitt mål. SISU-5:an ska tas under 35 minuter. 

Idag pinnade benen på och flåset funkade. Endast två små pauser blev det.  Men jag tog mig runt!


Och vet ni vad.  

Jag gjorde det med en marginal på fem veckor. SISU-5:an är nu avklarad på mindre än 35 minuter. 


Säger som jag gjorde när jag var barn: Titta, vilka snabba springskor jag har!

Kommentera

Publiceras ej