Julen närmar sig

0kommentarer

För varje dag som går blir Filippa mer och mer kluven på vad hon önskar sig. En häst för 4000kr eller massa annat. Stackars tomten får det inte lätt. 

Barnen har nu tagit jullov och börjar inte förrän 7/1 och 8/1. Gött för dom. Själv jobbar jag en del under julhelgerna. 

Granen är klädd och står så grön och grann. I år hittade jag äntligen en korg att ha julgransfoten i. Dock inte riktigt den färg jag velat ha. Men man kan inte få allt!

I onsdags var det handbollsavslutning för Adam med föräldramatch som avslutning. Jag var som en yr, hyperventilerande höna på planen. Visste inte vilken plats som var min eller vilken spelare jag skulle hålla koll på. Total kaos. Samtidigt är jag bollrädd vilket resulterade i att varje gång jag fick ett pass kisade jag med ögonen. Är även väldigt rädd om tänderna så jag knep ihop läpparna. Resultatet? Såg inte ett skit när bollen passades till mig. 

Till slut passade ingen till mig. Konstigt va?! Jag fick istället hålla koll på de andra spelarna. 

Matchen blev oavgjord, tänderna kvar och lungorna hängde kvar på insidan av bröstkorgen. Tror alla var glada men gladast var nog jag som kunde gå till jobbet dagen efter med tänderna kvar i tandbågen. 

Våran handbollskille. 

Kommentera

Publiceras ej