Sjukling

0kommentarer

Igår insjuknade dottern i feber. Så i natt har febern pendlat upp emot 40. Mycket dricka, mycket TV, lite sömn. Mot morgonen sjönk febern en aning och hon somnade djupt. 

Ja då var det bara att upp och väcka sonen som skulle till skolan. Jag var så trött att jag var illamående. 

När sonen väl var på väg mot skolan så kopplades duracellkaninläget på. Allt eller inget var det som gällde idag. 

Så idag har jag städat och sorterat båda barnens rum, deklarerat, tvättat min vinterjacka och nått botten på tvättkorgen. Fått nästan allt torrt och inlagt i garderoberna igen. Vi har påskpyntat. Bara att hämta ris imorgon. 

Till slut var krafterna slut. Satte mig ner och vässade dotterns alla färgpennor. 


Sen blev det matlagning och en hel del mys i sängen med dottern. Hon har legat runt 37.5 hela eftermiddagen men nu mot kvällen steg den till 38. Hoppas natten blir lugn. 



Nu blir det sängen!

Kommentera

Publiceras ej