Två månader kvar

0kommentarer

Om exakt två månader är det julafton. Jag börjar redan längta. Jag älskar julen som ett litet barn och hoppas att jag alltid kommer att göra det.
 
Men vad ska man önska sig då?
 
Ja, jag vill ha 60 klubbor, 72 paket kola och 103 chokladcigaretter. Känner mig som Pippi Långstrump i godisaffären. Finns så mycket att önska sig, ändå saknar jag egentligen ingenting.
 
Men det är dags att luska ut vad barnen önskar sig. Båda barnen önskar sig "nya" rum. Nya tapeter och omgjorda rum. Det kan man väl ordna, men inte i julklapp.
 
Adam önskar sig mest pengar och Filippa önskar sig mest allt i hela världen. Får se om man får några bra tips när leksakskatalogerna kommer. Men de är väl snart för stora för dessa. I alla fall Adam börjar lämna leksaksträsket.
 
Planeringen fram till jul är halva nöjet!
 
Se så vackert!
 
 

Kommentera

Publiceras ej