Till svärföräldrarna

0kommentarer

Vi tackar så mycket för vykorten ni skickat till barnen. Hundarna och hästarna var spännande att höra om och barnen hade nog gärna sett dom i verkligheten.

Hemmet står kvar, frysen äter vi ur ;-P, gräsmattan är så snyggt klippt hela tiden, grannarna hälsar så mycket. Både de på er sida och andra sidan gatan. Penséerna har hållit sig fina till nyss. Nu är de utbytta mot vit/rosa petunior. Än så länge lever alla blommor inne i huset och ute står trädgården i blom.

Igår när jag planterade petuniorna öppnade jag upp dörren hos er, satte iPhonen i "dockan" i köket, poppade musik och satt på framsidan i lugn och ro. Fick lite egentid men ack så tomt det känns när ni inte är här hemma hos oss. Men det både såg och lät bebott. Huset alltså ;-)

Här hemma rullar livet på i fullt tempo. Henrik gick på semester i går, torsdag och är ledig fem veckor. Själv har jag en vecka kvar att jobba. Dock inte som tandhygienist utan jag gör en vecka nere på vårdcentralen som undersköterska. Det ska bli otroligt roligt. Nu i helgen åker vi till Örebro på maskerad och barnen blir passade av vännerna i Olsäter.

Storebror hälsar: "Jag önskar att ni kom hem lite tidigare och jag gillar er. Och älskar er!
Lillasyster hälsar: "Jag önskar att ni kunde komma hem och köpa en hund som vi kunde passa när ni reser bort. Älskar er och saknar er!"

Nedan kommer en bild på några av blommorna i er trädgård.

Jag och Henrik hälsar: KOM HEM!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej