Tillbaka på banan igen...

0kommentarer

...kanske!?!?!

Det har varit mycket käppar i hjulet den sista tiden. Först det här med Adam och en eventuell diabetes. Det tog musten ur mig. Sen efter det slog våret till med alla sina bakslag. 

Och jag HATAR den tidiga våren. Förra året var jag i Tanzania och kom hem den här tiden och hade inga problem med våren. Men i år tror jag psyket fick sig en törn som hette duga. Jag klarar verkligen inte av våren. Tårar och tandagnissel. Mått pyton, varit en dålig mamma, en tråkig fru, och bara velat ligga under täcket och gråta.

Men idag mår jag bra, ser att hösten närmar sig och då mår jag bättre ;-P

Däremellan har Adam fyllt år och vi har haft kalas här hemma för 12 barn. Det var också jobbigt. Sen närmade provanställningen sig sitt slut och man visste ju inte riktigt. Men där får jag vara kvar och jag fick även påökat till 60%. Så nu är det säkrat.

Många bäckar små och en redan trasig "vår-själ" har inte orkat blogga. Men nu hoppas vi på nya friska tag.

Nu vill jag ha sommar istället!

Sen höst ;-P

Kommentera

Publiceras ej