Hysteriskt roligt!

0kommentarer

Igår var en heldag på Karlstads universitet. Universitetets tandhygienistutbildning hade sin vårkonferens. På förmiddagen var det mässa med massa utställare. Eftermiddagen var ägnad till en flera timmar lång föreläsning av Erik mattsson med "Att tala så att andra vill lyssna".

Jag tänkte nog lite så att "Hur roligt kan det bli"!?!?!

Men vad jag hade roligt. Jag skrattade så att jag grät.

Hysteriskt!

Jag hade ont i magen och i kindmusklerna efteråt. Får ni någongång chansen att gå på en föreläsning med denne man. GÖR DET!

Han pratade om att kroppsspråket ljuger och att ögonen är skälens spegel, ja skälen, inte själen! Våra ögon avslöjar betydligt mer än kroppspråket.

När föreläsningen var slut så ville man inte gå hem.  Ville höra MER!

http://www.ordrum.se/erik/

Mycket givande och en hel del matnyttigt att ta med sig i bagaget inför servicejobb, anställningsintervjuer och vardagslivet.

"Allt är inte vad det ser ut att vara!"

"Man kan vara äkta på många olika sätt"

Kommentera

Publiceras ej