Leopard

0kommentarer

Det sägs att varje kvinna någongång i livet skall genomgå en leopardfas. Personligen skulle jag ALDRIG dra på mig ett plagg som ser ut så. Men eftersom alla skall igenom denna fas så väljer jag att gå igenom den nu.

Vad kan vara bättre än att genomgå denna period i livet den månad jag skall spendera i Afrika. Så därför väljer jag att ha leopard-bakgrund under vistelsen nere i söder.

Natten har varit så där. Jag har sovit ganska ok. Men känner mig ändå inte trött. Bihåleinflammationen har lättat så det känns i alla fall inte i tänderna. Har laddat upp med nässpray inför flygningen.

Kollade packningen en sista gång och upptäckte att resväskan var sprucken. Nu har min man lagat detta med lim och silvertejp. Finns inget som inte kan lagas med silvertejp.....enligt vissa! Nu hoppas jag bara att den håller tur och retur.

Kommentera

Publiceras ej