Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

2kommentarer

Tyvärr är jag av sådan natur att jag skrattar åt andras "olycka".

SKADEGLAD!

När det går bra.

Har så svårt att hålla mig för skratt när andra klantar sig. Men jag kan även bjuda på mina egna snedsteg, det måsta man kunna göra när man skrattar åt andras.


Här kommer Filippa i full fart på rollerblades och det tar tvärstopp på gräset. Lyckades fånga det på bild.

Men det är inte alltid man har kameran med sig.

Men det kan även gå så här.


Adam tog högtryckstvätten och spolade av garageuppfarten och lite i gräsmattan!

2 kommentarer

Anonym

27 Jun 2011 11:29

Vilken häftig bild på Filippa :-)



Jag är också en sådan som är skadeglad, jag skrattar som mest när andra klantar sig!



Kram

Terese

27 Jun 2011 11:31

Det var jag som skrev kommentaren :-)

Kommentera

Publiceras ej