Finbesök

0kommentarer

I lördags kom min syster Ida och hennes två barn och min "moster" (gift med morbror) på besök. På dagarna har jag jobbat och på kvällarna snosat bäbis, utvecklat mitt mosterskap med en mycket go Jill och pratat, pratat, pratat.


Mosters kråka som till slut, sista kvällen, blev så varm i kläderna att moster fick en godnattpuss. Den värmde!


Och kort fick moster ta. Det är inte alltid det passar "kråkan"


Vi tog en promenad och matade hästarna tillsammans allihopa. Lippan hade också med vagnen.


Adam som fick ett nytt smeknamn av "Jille". Hon kallade honom för "Abbe".


Sen har jag snosat bäbis i dagarna fyra.  Världens goaste Nellie.


Prövar att lyft huvudet för mosters skull men det är så tungt. Sötnöten!

Idag när jag var på jobbet drog de tillbaka till Malung. Och jag och barnen håller nu på att packa väskor och bil för imorgon direkt efter jobbet susar jag och barnen ner till Jönköping för att möta upp Henrik och sova på hotell för att på fredag morgon dra vidare till Falkenberg och hälsa på Mikael, Marivic och lilla Anna.

Detta blir vår lilla minisemester då jag jobbar tio veckor i sommar!

TJING!

Kommentera

Publiceras ej