Listor

0kommentarer

Satt och slötittade på listor till bloggar på nätet. De flesta är snarlika den jag körde i december månad. Men här hittade jag en lite rolig. Som kan bli precis vad som helst. Jag delar med mig!

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? Nej absolut inte (Filippas ridskolelärare)

Brukar du hänga med nummer 19? Nja inte hänga. Men vi träffas ibland (kusin Emil)

Gillar du nummer 26? Absolut, min farmor.

Är 15 din bästis? Kan man nog säga på sätt och vis, när jag behöver plugga och jobba. (Dagis)

Älskar du nr 10? Ja på vänskaps vis. Vi träffas dock aldeles för sällan. (Catarina i Malung)

Är nr 20 bra? Ja en av de bästa i klassen. Kommer nog definitivt att hålla kontakten efteråt. (Emina)

Har du träffat nr 9 i veckan? Haha! Helt otroligt. Det har jag faktiskt gjort. Det är inte allt för ofta. (Morbror Bobbo)

Har nr 16 gått i samma klass som du? Näpps. Verkligen inte. (Deje vårdcentral).

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ja det kan ni slå er i backen på att han har. Han är upptagen (Henrik)

Kommentera

Publiceras ej