Halvvägs till 66

1kommentarer

Ja idag fyller man år. Hela 33 år. Ungefär halvvägs till pension och inte ens färdigutbildad. Pressen ökar!

Födelsedagen firades redan igår då dagen idag skulle fyllas med så mycket annat. Svärföräldrarna kom upp på fika och av dom fick jag en stor underbar bukett med tulpaner. Ett riktigt vårtecken. Jag fick även lite godis och en pengagåva. Otroligt vänligt, alldeles för mycket och jag är väldigt tacksam. Tack och kram till er!!





Av barnen och älsklingen fick jag en iPhone 4 med en laddare att ha i köket. En massa smussel och barnen hade gömt paketen inne på sina rum och lyckats hålla ganska tyst om det. De har berättat att det fanns paket men inte talat om vad som fanns i. Duktigt för att vara barn!


Hur ska jag nu kunna koncentrera mig på att plugga. När man bara vill sitta och pilla på telefonen.

Inatt fick jag sova ensam i vår stora säng. Henrik lade sig hos Filippa som har en tendens till att vakna på nätterna. Så jag fick sova hela natten. Sen fick jag sovmorgon till strax innan åtta då hela familjen kom upp och sjöng för mig. Fick kaffe och bulle på säng. Hela familjen låg i vår säng och åt bullar och myste. Inte ofta det händer. Skulle egentligen göra det oftare. Men det är kanske det som gör det så speciellt, att man gör det sällan.

Och tänka sig att jag fick ett till paket på morgonen. Jag ÄR bortskämd. Fick en ny elvisp. Min gamla hade gått sönder. När man vispade smet med den kändes det som om man höll på att bila upp ett betonggolv. Händerna var helt bortdomnade efter fem minuters vispande. Men nu är det slut på det!



Tack och hej från en lycklig 33-åring utan åldersnojjor!

1 kommentarer

Terese

31 Jan 2011 10:26

Stort grattis igen! Verkar som du fick ett perfekt födelsedagsfirande. Är inte alls avis på din Iphone, bara så du vet ;-)



Kram

Kommentera

Publiceras ej