Fullspäckad söndag

0kommentarer

Dagen började med dans för Filippas del och spinning för min del. ra start att komma igång så där en söndag. Vet inte riktigt vad det var idag, om spinningpasset var extra jobbigt, om jag tog ut mig eller om jag har en förkylning på gång. Men jag kämpade så jag trodde jag skulle spy på kuppen.


Filippa med armarna rakt upp i vädret!

Direkt efter detta åkte vi hem och packade ner korv och bröd för att ta oss upp till SISU på korvgrillning i det härliga vädret. Där blev vi kvar i flera timmar och bara njöt av att vara ute och mysa.


Snökanonerna har fixat en fin snöhög att leka i.


Filippa, Olle, Bea och Adam.


Olle och Adam stortrivs i snön.


Henrik och Adam grillar korv. Man blir hungrig av att vara ute och leka.

Nu är väskorna packade inför morgondagen. Adam har utedag i pulkabacken och jag drar till universitetet för ännu en vecka fylld av föreläsningar.

NATTI, NATTI!

Kommentera

Publiceras ej