Dålig natt, tidig morgon.

0kommentarer

Varit vaken i omgångar inatt. Filippa har haft en enorm växtvärk. Vid tre gav vi upp och gav Alvedon. Adam kom och hämtade mig och kunde inte sova. Klockan 5.20 ringde Henriks klocka, men han var helt slut och valde att ta ut komp. Efter det kunde jag inte somna om. Så nu när klockan var sex så var jag helt klar för skolan, väskan packad, frukost och kaffe är intaget. Sitter nu bara och surfar runt för att invänta tiden då jag kan väcka Adam för att köra honom till skolan i samma veva som jag åker till universitetet.

Kommer nog att vara supertrött på eftermiddagen. Vi har seminarium fram till ett. Sen skall jag och en klasskompis ändra lite i vårt arbete då vi fick påbackning. Vi var inte tillräckligt strukturerade. Få se om hjärnan och minnet orkar hänga med.

Igår kväll slog jag på stort och kröp upp i soffan för att titta på CSI Miami. Men jag förstod och kom ihåg ganska snabbt varför jag inte tittar på TV. Fy f-n för reklam. Det är ju avbrott hela tiden. Kunde de inte komma på att alla kan få se tv gratis med reklam. De som vill vara utan reklam får betala. Jag HATAR reklam!

Kommentera

Publiceras ej