Året som gått, 2011

0kommentarer

Ett år har gått, ett år är förbi!

Ett år äldre har jag blivit och ett år klokare. Året har varit laddat med ångest, glädje, sorg, saknad och mycket, mycket mer.

Bjuder på ett axplocka av bilder från det gånga året.

Året började med mycket snö och kallt. Grillning och lek i snöhögar.






Imars drog jag iväg till Tanzania i Afrika för att göra min C-uppsats komplett. Det var ett minne för livet och nu när jag suttit och letat igenom bilderna så drömde jag mig bort till en annan värld med vackra, härliga människor. 




Den skuggan är inte att leka med ;-P


Vi har vatten i kranen, det har inte dom. Vi är bittra, det är inte dom.


Älskade barn! Så glada.


Adam fyllde 7 när jag var i Afrika. Får ta igen det när han fyller 8 år. Det var ångestladdat att sitta i Afrika och vilja fira sin son istället.


Ordnade ett pirat-barnkalas för Adam när jag kom hem istället.


Klädda för påskparad och välkommen Våren!


När våren kommer åker många saker fram som plockats bort inför vintern.


Flippan fyllde 5 år.


Ett stort barnkalas ordnades i prinsessornas tecken.


Sommarfest med dagis...


... och ansiktsmålning.


Adam tog 12 simborgarmärken när han slutade förskolan. Uppnådde simkraven som en som går i 4:an. Duktig kille.


Adam slutar förskolan. Missade även Adams första skolavslutning då jag gick upp för slutseminarium av C-uppsatsen.


Avslutningsmiddag med klassen när vi slutade. Här med Janni


Sommaren bjuder på utflykter.


Att få äta glass i solen......


... på Mariebergsskogen efter att ha kollat på troll och djur är smaskens.


Sommaren innebär sandlåda och studsmatta!


Jag tog mig över min fobi (mörka vatten) och igenom Vansbrosimningen. Det innebar det första steget i en tjej-klassiker.


Vi åkte till Falkenberg och barnen badade för första gången i havet. Vattnet smakar BLÄ!


Vi köpte tält och sovsäckar och sov i tält.


Hösten kom och jag genomförde Lidingö-loppet. Min andra etapp i tjej-klassikern. Halvvägs igenom.



Adam testade hockey och slutade.


Adam prövar på att vara med i Deje simsällskap. Har inte riktigt bestämt sig om han vill fortsätta att simma eller pröva något annat.


Den 17 oktober klev jag in på mitt NYA jobb som tandhygienist, här i Forshaga! Grattis till mig! ;-P


Vi firade Halloween. Och höstens mörker lade sig tätt.


Filippa dansade under hösten och här är det dansavslutning.


Bea och Filippa i sina fina klänningar som Elin sydde.


Filippa bytte stall. Nu rider hon på Sörmons ridklubb.


Vi tog en tur till Tomteland, Gesunda för att lämna önskelistorna.


Där var det vitt och fint. SNÖ!

Nu är det bara att vänta in det nya året och hoppas på att det blir bättre än det gångna. Även om det inte varit illa.

Det nya året firar vår familj in tillsammans med Elin och Michael samt deras barn Olle och Bea.

VÄLKOMMEN 2012!

Kommentera

Publiceras ej