Snor i mängder

0kommentarer

Hur mycket snor får det plats i huvve!?! Har snutit (heter det så? Hur i hela friden böjer man det ordet? snytt, snyta, snutit, eller !?!?!) mig konstant hela helgen och nu har det gått över till att bara rinna hela tiden. Ser ut som en lättare alkis runt näsan, ser ut som jag suttit med näsan i rödvin några timmar.

I hopp om lite lindring rusade jag ner på apoteket och frågade om man kunde få en näsa att sluta rinna med några hjälpmedel. Kan ju inte sitta med öronproppar i näsan imorgon under munskyddet när jag ska på praktik. Utan något i näsan är inte tänkbart, munskyddet skulle få blöta fläckar på direkten.


Den här nässprayen skulle vara bra både för täppt näsa och rinnigt snor. Får ge det en chans. Annars är det papper i näsan som gäller och munskydd. Tror inte att någon av patienterna vill att man hänger över deras mun/ansikte och ser ut så här:



Tjing! Nu ska jag gå och snyta mig!

Kommentera

Publiceras ej