Wax off, wax on

1kommentarer

I dag har jag övat karate på mitt köksgolv. Med Mr. Miyagis knep har jag "vaxat" av och börjat "vaxa" på. Slet i tre timmar för att få bort det gamla bonvaxet. Golvet blev supermatt och rent. Har lagt på ett lager nytt bonvax idag och lägger på fler imorgon när barnen är lämnade på skola/dagis.



Jag blir nöjd med resultatet. Lägger ut några bilder så får ni se. Dock finns inte en enda möbel i rummet vilket resulterade i att jag och barnen hade picknick på golvet idag när vi åt mat. De tyckte nog mest att jag var helt knasig och visste inte riktigt hur de skulle ta det. Adam tyckte mest att det var besvärligt att äta från golvet.


Så här såg det ut när jag påbörjat


Så här ser det ut nu


Har man inget matbord så gör man så här!

Jag som var så trött tidigare idag känner ingenting av det nu. Är nog övertrött och speedad till max. Vill så mycket mer. Men dygnet har bara 24 timmar. Man skulle absolut kunna handhålla med timmarna på dygnet som man själv vill. Vissa dagar har man så många timmar över att man önskar att dygnet vore kortare. Tänk att få lägga dessa timmar i en tim-bank och plocka av dom när man anser sig behöva.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lösa sudoku tills ögonen känns tunga.

NATTI!

1 kommentarer

Mamma

25 Nov 2010 06:23

Vilken skillnad, det blev kanonfint. :)

Kommentera

Publiceras ej