Plugg, fest, och pussel

0kommentarer

Fredagkväll och här har jag precis skickat iväg mitt förhoppningsvis slutliga PM till handledaren innan det skall in till examinatorn. Jag har även skrivit ner all fakta om mitt patientfall. Nu skall det bara förankras i litteraturen. Usch och fy!

Har även startat upp för examensfest. Jag har tagit på mig att vara en av dom som håller i arrangemanget att anordna vår fest. Jag gillar att ordna en massa saker (även om jag egentligen inte har tid just nu). Till veckan blir det att leta festlokal för ca 50 personer. Fattar inte att det börjar närma sig slutet. Visserligen 7 månader kvar, varav en månad i Afrika, det går nog fort.



Jisses Amalia vad jag kommer att ha mycket tid över när jag pluggat färdigt. Vad ska jag göra hela kvällarna när jag inte måste läsa 100 sidor i facklitteratur, söka 20 artiklar eller skriva 10 sidor med text.

Svärmor och svärfar har köpt sig ett pussel på 1000 bitar. Gissa om jag oxå är sugen på det. Men jag blir mansik när jag får något sådant framför mig. Jag + pussel = adjöss med studier. Kanske är något jag kunde få i studentpresent av någon, hehe ;-D

Natti!

Kommentera

Publiceras ej