Speedad

0kommentarer

Idag vaknade jag med en känsla av "nu jävlar" ska här hända lite. Började dagen med ge barnen och mig frukost, sen hittade jag en artikel till seminariet angående tandlossning och diabetes. Jag har tvättat två maskiner med tvätt. Barnen har duschat/badat. Jag har fixat lunchen som snart skall inmundigas. Jag har målartvättat och målat en del av kökstaket.

Efter utfodringen så skall jag ge mig på den andra delen av taket och målartvätta. Få se om det hinner bli någon målning idag. Onsdag och torsdag är det föreläsning i skolan.

Sitter samtidigt och skriver på mitt patientfall som skall presenteras om en vecka. Kollar röntgenbilder och antecknar avvikelser.

Knåpar på en tidsplan för PM:et som inte blev godkänt


Skönt när man är full av energi! Är glad så länge det varar!

Kommentera

Publiceras ej