Shopping

0kommentarer

Har idag spenderat måååånga timmar i Karlstad på shopping med min mor och mina systrar. En del julklappar är nu avklarade.

Till Filippa har det köpts en Woody, från Toy story. En prins (Ken) till sina prinsessor (Barbie). Ett nytt paraply , pollypocket-dockor. Sen önskar hon sig en morgonrock i frotté som hon kan ha när hon duschat, en häst till Woody som heter Bullseye och en mörkhyad docka.

Till Adam köptes ett slags rymdskepp som flyger i luften, ett piratspel där man skall transportera en kula på en bana, ett paraply och en klocka med tillhörande bok "jag lär mig klockan". Adam önskar sig en bakugan i sju delar som man kan sätta ihop till en stor.

Mer önskemål kommer väl när alla leksakskataloger dimper ner i postlådan.

Själv köpte jag mig ett par nya leggings då mina gamla har hål mellan benen. Och nya kläder till Filippa som hon ska ha på julafton. Julkläder kvar till mig, Adam och Henrik nu. Naturligtvis en tur till Ikea tog vi. Måste ju bara ha en massa, massa ljus. Jag är nog en "ljusoholist" Jag är helt beroende av ljus när det är höst och vinter,. Tänder nog i snitt ca 15-20 ljus per kväll!



Nu blir det mys med maken med glass, godis och ett glas Cola. Kanske ett glas rött!

Kommentera

Publiceras ej