Ny hobby

1kommentarer

Jag tror bestämt att jag funnit mig en ny hobby. Tack och lov att skolan snart är över. För nu har jag inte tid att plugga tandhygienistsaker och annan "mun-skit"! Nej, nu pluggar jag bloggdesign istället tills ögonen blöder. Hjälp vad roligt detta är! Fast jag bara har lärt mig en promille av vad som kan läras. Och jag tror att min första lön kommer att gå till et nytt program till datorn, nämligen Photoshop. Mitt är uråldrigt, rena stenåldern.

Bloggdesignen på sidan börjar arta sig. Det är några småjusteringar kvar. Headern är fixad. Nu skall stilen på text och vissa bakgrundsfärger fixas. Sedan en signatur och en footer. HAHA! vilka fina ord jag kan slänga mig med! Skitcoolt! Jag tror jag valt fel utbildning......


Jag är såååå himla duktig!

Nej, nu MÅSTE jag sova. En ny dag imorgon. Jobb och plugg står på schemat och lite, lite bloggdesign. Och träning om vädergudarna är med mig.

Natti!

1 kommentarer

Mamma

18 May 2010 06:42

Sida har blivit kanonfin. Är in och kikar nästan varje dag. "Nena" kan :). /Kram

Kommentera

Publiceras ej