Svårbajsad

1kommentarer

Adam och Olle sitter och spelar Wii. Plötsligt säger Adam till Olle:

-Vänta lite, tryck på paus, jag måste gå och bajsa!

Olle trycker på paus och Adam går och sätter sig på toa. Adam är en "långskitare". Det går inte så fort för honom. Till slut tröttnar Olle och ropar tillbaka:

-Skynda dig annars spelar jag utan dig!
-Näää, jag är svårbajsad idag. Kom in hit och håll mig sällskap, säger Adam.

Men det har Olle ingen lust med utan ropar tillbaka:

-Jag går till ditt rum och tittar på TV en stund men sen spelar jag utan dig!

Vid det här laget hör man att det är någon på toa som verkligen tar i för kung och fosterland. Sen skriker Adam:

-OLLE! Nu lossnade bajset. Nu kan jag snart spela, det hade bara fassnat i rumpan, tror jag!

SLUTET GOTT ALLTING GOTT!

1 kommentarer

Terese

21 Jul 2010 09:10

Haha...vad skön!

Kommentera

Publiceras ej