Tack!

0kommentarer

Idag gjordes den sista arbetsdagen på vikariatet jag haft sedan den 12:e aril. Det är både med glädje och sorg jag går på två veckor ledighet innan skolan tar vid.

Glädjen över att äntligen vara färdig med detta efter att slitit med studier jämsides med jobb. Kommer jag aldrig att göra om. Endast någon enstaka dag kan jag gå in då och då.

Sorgen över att lämna helt underbara jobbarkompisar. Det har varit många härliga skratt och även en grillfest. Nu under sammanslagningen har även Forshagas Vårdcentral huserat i Dejes lokaler. Det har varit överfullt med folk, både personal och patient. Men finns det hjärterum......

Idag på fikat så kom världens underbaraste chef och avtackade mig med en underbar bukett blommor.

Tack till Dejes Vårdcentral för att jag fått jobba i sommar och tjänat någon krona när studiebidraget lyst med sin frånvaro. Och tack till Forshagas Vårdcentral för ett underbart samarbete.



Kommentera

Publiceras ej