Hur tänkte dom???

1kommentarer

Fick en räkning från Telia där jag hade 27 kronor till godo. Ja men vad trevligt tänkte jag, de drar de av på nästa faktura.

Men inte då!

Jag fick ett utbetalningskort på 27 kronor som kan lösas in på diverse ställen. Men det kostar dock 25 kronor att lösa ut?!?! Så det innebär att om jag anstränger mig får jag utbetalt två kronor, TVÅ KRONOR!!!!

Men jag kan välja att gå in på ett Nordeakontor så sätter de in pengarna på mitt konto utan avgift. Men nu hör till saken att jag INTE har något konto på Nordea. Utan att de också kan betala ut. Men de tar inte 25 kronor, utan 50. Så då blir jag skyldig 23 kronor istället ;-P

Hur som helst så ska Telia inte få mina pengar. Jag ska gå in på Ica, rak i ryggen och hämta ut mina TVÅ KRONOR!

1 kommentarer

Lina

28 Oct 2012 07:05

Hmm... Vad har du för bank? Provat med Swedbank? Där löser iaf vi in sådana lappar gratis... :) kram på dej vännen

Kommentera

Publiceras ej