Hon är bara 15 år....

0kommentarer

.... och livet leker än!  Tralalalaaaalalalaa

Ja, man är inte äldre än man gör sig. Fri från åldersnojjor och ålderskriser.

Idag är jag 34 bast! ;-P

Eller jordsnurr! ;-P

Eller 34 vintrar;-P

SAME SHIT DIFFERENT NAME!

Eller mer än halvvägs till pension. Jag ska jobba lika många år till som jag levat. JISSES!

Började morgonen med att lyssna på tre skönsjungande älsklingar. Dom sjöng såååå fint :O Fick kaffe på säng, hallonmuffins och två fina paket. Ett från svarfar och svärmor (som nu befinner sig i Thailand) och ett från barnen och maken.


Från svärföräldrarna fick jag en pajform i samma serie som gratängformen jag fick vid jul! Älskar denna serie och framförallt färgen. Jag är lite trist när det gäller färg. Grått duger utmärkt till mig. Vill inte ha rosa rosor och puttinuttit!


Av mina TRE BÄSTA! fick jag en klocka, ett armbandsur.


Mycket nöjd med min present, som ett smycke.

Därefter drog jag till jobbet och jobbade halvdag, sedan fylldes huset med ungar och senare kom Henrik hem med en tårta får Hanna Larssons finbageri i Karlstad.

Dagen har varit till stor belåtelse. Nu skall jag krypa ner i sängen och sussa sött. Eller gott. Är nog inte speciellt söt när jag sover....

NATTI!

Kommentera

Publiceras ej