Mello

0kommentarer

Ja vad ska man säga.

Sex år sedan sist, inget jag saknat, inget jag längtat efter.

Något ALLA pratar om och insåg att mina barn inte ens vet vad det är. Så jag och Henrik tänkte inviga barnen i detta för att de inte ska vara utanför.

Men nu är min fråga:

VARFÖR!?!??!

Varför i hela friden bänkade vi oss framför TV:n för att se på Melodifestivalen? Vilken dret, vilken smörja, vilket superduper kasst jippo.

Inte ens barnen var intresserade. Adam valde att spela Wii istället, Filippa satt kvar till sista bidraget, då drog även hon.

Det skulle ju även vi ha gjort men jag blev som förtrollad av denna solbrända, icke sjungande krake. Det kan inte ens räknas som låt, det , det.......

Jag finner inga ord, inte ett enda av bidragen ansåg jag vara en schlagerlåt, inte ETT ENDA!


Sara Li och Ranelid.

Lätt att det kommer att dröja sex år till nästa gång jag ser på denna "skit". Möjligtvis jag kommer att titta på eurovision song contest. Och det i hopp om att andra länder är lite smartare och bättre på att välja sina låtar än Sverige.

FY smäms Sverige!

Kommentera

Publiceras ej