Halloween

0kommentarer

Detta nya påfund i all bemärkelse.



Har inte pyntat med något, ingen pumpa, inga häxor, ingenting!

I veckan hade Adam laddat för att gå på vanligt disco på fredag kväll. Men drog sig ur när han bestämt träff med en tjej i klassen. Tjejen med stort T. Han är så kär i Erica att han inte vet vilket ben han skall stå på. Kompisen Olle var här och försökte att övertala Adam att hänga med på disco men NEJ. Adam skulle umgås med Erica. De skulle klä ut sig och gå "Halloween" redan på fredag.


Adam och Erica.

När Adam kom hem på fredag kväll var han sprudlande glad. Han och Erica var ihop. :-D

Sen kom lördagen och det blev dags för Filippa och Bea att gå på Julias Halloweenparty. Även kompisen Meya var här och fick bli sminkad.


Meya som "döing", Filippa som hondjävul och Bea som häxa.


Min lilla djävul!

Men barnasinnet har man kvar. Och jag kunde inte hålla mig utan kletade på mig själv lite smink innan jag skulle städa huset.




När Filippa fick syn på mig stirrade hon länge på mig.

Hjälp tänkte jag. Nu har jag skrämt hemnne från vettet, kanske börjar hon gråta eller springa ifrån mig.

Men med lite avsmak så säger hon lugnt:

-Men mamma, du ser ut som ett piano i munnen!!!!!

MOOOHAHAHHHAHHAAAAAA

TREVLIG HALLOWEEN ALLIHOPA!

Kommentera

Publiceras ej