Äntligen jobb!

2kommentarer

Jag gjorde nog trots allt ett gott intryck på tandläkaren i Forshaga. För igår ringde hon och erbjöd mig jobb.

JIHOO!



Och jag tackade naturligtvis JA!

Men nu är jag nervös, pirrig och spänd. Alltid lite jobbigt att kliva in så där på en ny arbetsplats och framför allt att lära sig känna dessa människor, lokalen, journalsystemet och allt annat runt om som inte är lika på alla ställen.

Extra nervöst är det för att jag kommer att bli ensam tandhygienist tillsammans med en tandläkare och en tandsköterska. Men dessa två besitter enormt med kunskap att förlita sig på. Tandhygienistkollegor får jag träffa på fritiden!


Så kom till mig så ska jag fixa era tänder ;-P

2 kommentarer

Hära Jessica

06 Oct 2011 15:02

Grattis Kusin!!!!!!!

Det kommer gå fint! Förstår att det är nervöst i början, men du har läst i tre år och om du blir osäker så är det bara att fråga kollegor! Alla är nybörjade i början :)

KRAM

Terese

07 Oct 2011 10:57

Stort grattis till jobbet! Det kommer gå galant ska du se, Lycka till! :-)



Kramar

Kommentera

Publiceras ej