stolt kille

1kommentarer

Idag var det avslutning på simskolan.

Varje dag i 4,5 veckor har de åkt från skolan till simhallen och tränat.

Tyvärr kunde jag inte delta i avslutningen då jag gjorde min sista praktikdag. Men Henrik åkte med för att kolla vad Adam lärt sig och betala de få simmärken som han klarat av.

Vilken överraskning. Henrik blev både glad och fattig. Adam hade klarat av att ta totalt 12 märken. Han har nått kunskapsmålet fram till årskurs fyra.


Det är mammas pojk det, skulle jag vilja säga.......


....men badkruka som jag är så kan jag inte ta åt mig denna färdighet hos pojken. All ära till Henrik som åkt med barnen till badhuset nästan varje vecka.

Inte illa pinkat. Och Henrik fick punga ut med 300 kronor för alla märken.

Men vad gör det. Lyckan är total!

1 kommentarer

Terese

02 Jun 2011 19:54

Vilken duktig kille han är! Tycker det är superbra att de får den här möjligheten i förskoleklassen. Filippa kunde inte simma så bra när hon började på simundervisningen men efter alla veckor kunde hon simma på det allra djupaste hur lätt som helst och hela 13 st märken tog hon.



Kram

Kommentera

Publiceras ej