Dag 2: Favoritpryl

2kommentarer

Då måste jag nog säga min iPhone.

Den har jag svårt att slita mig ifrån. Och efter att ha hittat en App med en suverän kalender så har jag total koll på mitt liv. Jag ställer larm till allt jag ska göra och det har underlättat mitt liv i slutspurts-stressen.

Synd att jag inte upptäckte den tidigare!

Bip, bip, bip: Ring mamma!

Bip, bip, bip: Kolla artiklar!

Bip, bip, bip: Barnkalas!

Bip, bip, bip: Laga mat!

Bip, bip, bip: Hämta hem barnen!

Bip, bip, bip: Gå och lägg dig!

:-D



Jag har hela mitt liv i denna lilla tekniska pryl!

2 kommentarer

Nathalie

08 Jun 2011 13:09

Är den mycket bättre än kalendern som följer med?

Helena

09 Jun 2011 07:49

Den påminner jättemycket om den som följer med. Den nya är svensk, har med namnsdagar, veckonummer och helgdagar.



Precis allt jag behöver!

Kommentera

Publiceras ej