Pillertanten

0kommentarer

Igår började jag ta min Malariamedicin vilket resulterade i en rastlöshet och en känsla av uppblåsthet. Imorse tog jag sista kuren med kortison. Har känt mig som en riktigt pillertant. Är inte van att stoppa i sig så mycket tabletter.

Igår åkte jag iväg på ett träningspass och det visade sig att andningen fungerade riktigt bra. Hoppas att detta håller i sig och reder ut sig nu.

Igår redovisade jag min disputation och skickade in. Idag skall jag göra klart det sista på stipendieansökan och åka in till Karlstad med det någon dag. Imorgon kommer mina föräldrar och förhoppningsvis minsta lillasystern med dotter och firar Adam. Idag eller på onsdag kommer äldsta lillasyster med barnen. Härligt att hinna träffa alla innan man åker iväg.

Adams influensa verkar ge med sig. Har hållit i sig en vecka idag. Filippa däremot har haft feber och ont i kroppen inatt. Så idag är jag rätt trött då hon var vaken mellan ett och fyra inatt. Nu skall fruksoten ätas och sen skall det storhandlas mat.

Om fyra dagar åker jag iväg. Till min stora glädje! Men jag vet att det finns någon som är väldigt orolig över detta, men allt kommer att gå sååå bra. Jag tror att jag har mitt livs äventyr framför mig. Ett minne för livet!

Kommentera

Publiceras ej