Tänder och vuxenpoäng

0kommentarer

En till dag avklarad på praktiken. Man blir varmare i kläderna för varje dag som går. Lite säkrare på alla apparater och rutiner. Men något som jag har stort problem med är dataprogrammet. Jag är INTE vän med det.

Tandsten, fickor, blödningar, pus, kronor, erosioner, broar och fyllningar löper förbi.


Vissa har tänder, andra inte. Vissa stora munnar, andra inte. Vissa tänder på prydlig rad, andra inte. Vissa har vita tänder, andra inte. Vissa borstar sina tänder, andra inte. Helt otroligt att mäniskor kan vara skapta såååå olika. ÄLSKAR tänder!

Idag har jag plockat massa vuxenpoäng. Har varit på föräldramöte i skolan för Adam. Lill-bus har blivit stor och mamma med. Jag tog även på mig att vara klassmamma, ännu mer vuxenpoäng. Henrik undrade lite "surt" om jag inte tyckte att jag hade tillräckligt. Men mycket vill ha mer och helvetet blir aldrig fullt.

NATTI

Kommentera

Publiceras ej