Samtal

0kommentarer

Efter tre givande samtal med mina föräldrar och båda systrar känns livet lite lättare igen. Tack för att ni finns och ger mig styrkan att fortsätta. Har ventilerat och spytt galla och insett att vi är lika i mycket. Vi är ju trots allt från samma familj. Skulle vilja ringa fler samtal men det får jag ta imorgon. Det kommer inte i första hand. Att ringa en massa. Pluggar så att jag ser ut som en bok i ansiktet snart. Har precis samlat samman allt som behövs, imorgon ger jag mig ut på vägarna för att ta mig ända till Bengtsfors för att jag och Lina ska kunna plugga tillsammans.

Men först en tur till universitetet och hämta ut en artikel jag beställt. Nu är det ju så att vi tagit steget upp på en högre nivå och då är inte alla artiklar gratis utan man får betala för dom. Lite surt. Men nedräkningen har börjat, bara 8 månader kvar till jag är färdig tandhygienist med legitimation och förskrivarrätt!

DET NI!

Kommentera

Publiceras ej