Dansbandsveckan

1kommentarer

När jag var uppe i Dalarna förra veckan så var det Dansbandsveckan i Malung. Alltid vecka 29, slår rekord år efter år! Så himla roligt att gå ut på. Alla som bor borta kommer "hem" till Malung denna vecka. Man träffar på personer man inte sett på över 10 år.

På måndagen gick jag ut med mina underbara föräldrar och systrar. Det tror jag aldrig har hänt att vi fem lyckats komma ut tillsammans och vara barnfria och bara vara vuxna. Det var otroligt roligt.


Syster Ida, jag och mamma i öltältet.


Mamma och pappa och min systers fingrar!


Syster Anna.


Ida och Jag. Det var ingen som betedde sig normalt ;-P


Efter ett tag slog en cool kille sig ner hos oss. Thomas Haga Olsson. Han roade oss totalt!


Kusin Emma och tremänningen Lola slog sig ner!

SEN VAR DET LUNGT FRAM TILL PÅ FREDAG DÅ JAG GICK UT MED ANNIKA OCH JALLA!


Förfest i ladan ute på Lars "Jalla" gård.


Folk i vimlet!


Jag och bästaste Annika

Några trevliga minnen blev det allt att leva på ett tag framöver. Och många människor att minnas. Nu gäller det att ladda för nästa år igen i MALUNG på Dansbandsveckan, vecka 29!

1 kommentarer

Mamma

28 Jul 2010 05:59

Ja, det var riktigt kul att få gå ut tillsammans med er alla barn. Stor kram till dig. /Mamma. <3

Kommentera

Publiceras ej