Dag 13 – Den här veckan

0kommentarer

Den veckan som komma skall kommer att vara fylld med luciafirande bland annat. Idag är det luciadagen och kl 15.00 så firas lucia på Filippas dagis. Så dit bär det av direkt efter jobbet. Får försöka smita tidigare då jag egentligen slutar 15. Imorgon är det luciafirande för Adam  i Folkets Hus. Där är jag klassmamma och håller i det hela. Därför blir det till att komma lite tidigare och fixa i ordning det sista inför att alla andra föräldrar kommer. Onsdag skall det ätas grötlunch på jobbet, torsdag och fredag kommer att ägnas åt att rå-plugga. Här ska pluggas järnet då jag tänkt att få mig lite ledigt över julhelgerna. Får slita nu och njuta sen. Till helgen så är det fritt vad som behöver göras. Det jag inte hinner i veckan ägnar jag helgen åt!

Kommentera

Publiceras ej