Halvvägs till 70

0kommentarer

Igår fyllde jag år!
 
Hela 35 år, halvvägs till 70. Och inte ett spår av en åldersnojja! Rätt behaglig ålder att vara i och flera år framöver.
 
När jag var liten kommer jag ihåg när mina föräldrar fyllde 30 och 40. Dom var superduper gamla. Och var man runt 50 var man så nära döden man kunde komma.
 
När som åren ökar, ökar även toleransen för ålder. Herregud vad man INTE är gammal när man är 50 och man är bara lite äldre när man är 80. När jag väl är 50 är väl det inte så farligt då heller. 
 
Varje ålder har sin charm!
 
 

Tårtan jag fick av min chef och kollega. Dom är allt så rara!


Denna underbara blomgrupp kom tillsammans med tårtan.


Presentkort på Coop av Henriks mormor och morbror.


Blommor från maken och barnen som kom levererat till jobbet. Underbart uppskattat!

När jag kom hem på kvällen så fick jag mååånga paket. Alla paket innehöll målargrejjor. Penslar, färg, stafflix2, två små canvastavlor och palett. Tänk att någon snäll make läst bloggen trots allt. Imorgon åker jag bara in och köper lite canvas att måla på i olika storlekar.
 
Få se om jag kan få fram några alster eller om jag i ren frustration kommer att knäcka penslar och tavlor över knäet!?!?!

Hade en underbar födelsedag och ser fram emot nästa. 


Kommentera

Publiceras ej