En nioårings önskelista

1kommentarer

Födelsedagen för sonen börjar närma sig. Naturligtvis så ställdes frågan ännu en gång vad han önskar sig. Han funderade intensivt en stund, sen utbrast han:
 
-En ny sparkcykel och ett bra liv.
 
Min undran på om han inte hade ett bra liv så svarade han att hemma har han det bra men inte i skolan. Och man kan få det mycket bättre!
 
Min andra undran om han verkligen inte önskade sig någonting annat?? Blev svaret:
 
-Det jag vill ha det får jag inte och det är en iPhone och en iPad. Eller så önskar jag mig pengar så jag kan köpa det själv!
 
Sammanfattat
 
*En iPhone
*En iPad
*Pengar
*En sparkcykel
*Ett bättre liv
 
Det är vad som önskas......
 

1 kommentarer

Catarina

23 Jan 2013 21:15

Vilken gofis! Tänk vad stora våra killar är!!! Gabriel fyller 9 7/4 så han har börjat att räkna ner :)

Hör gärna av er när ni är upp om ni är sugna på lite lek ;)

Kramar Catarina

Kommentera

Publiceras ej