Året 2012

0kommentarer


Jag fyllde 34 år och fick presenter trots vuxen.


Föll nedför hela trappen och bröt två tår och slog mig halvt fördärvad!



Adam första gången på ett par slalomskidor.


Filippa testar också slalom för första gången. Vi hade två underbara dagar på Kläppen


Jag gjorde tredje steget i min tjejklassiker. Snart var hela i land.


Våren kom och barnen fick nya cyklar.


Filippas vrålåk!

Vår stora pojk fyllde åtta år!


Det firades påsk och barnen blev så söta!


Våren kom och studsmattan kom fram till barnens stora lycka!


Filippa fyllde sex...


...och höll kalaset på stallet.


Jag fick en ny cykel av maken så att jag kunde fullfölja tjejklassikern.


Poolen kom upp och barnen hoppade i innan vattnet renats eller hunnit värmas upp.


Adam får åka på sin första skolresa, till Göteborg och Universeum.


Adam slutar ettan.
 

Filippa säger hejdå till dagistiden och avslutar med sommarfest, kram och ros från fröknarna.



Jag genomför tjejvättern och lyckas genomföra hela tjejklassikern. Grattis till mig!



Det regnade en sommar!


Vi gick på maskerad, jag och maken.


Jag startade om med en halvklassiker och först ut blev simningen.
 

En tur till skogarna i Dalarna och sommarstugan. Lite fiske blev det och napp.



En utflykt till Njupeskär för att titta på Sveriges högsta vattenfall.


Barnen införskaffade varsitt akvarium.


En tur till Tusenfryd i Norge fick det bli och åka karusell.


Filippa tappar sin första tand (på riktigt). Den första slog hon loss och tandläkaren drog ur den.


Hösten kom och jag tog mig igenom 15 km gåing/jogging trots att jag varit sjuk. Etapp två avklarad på halvklassikern.



Filippa börjar förskolan och fick gå på sitt första skoldisco.


Två av dom bästa hjälper till med höststädningen.


Filippa får ta sina efterlängtade hål i öronen. Efter ett år av tjat.



Jag och Filippa klipper lugg och jag färgar håret mökt.


Min vackra sessa som ångrar sin lugg då hon inte såg ut som Lady Gaga!


Vi firade jul i Malung och min syster överraskade med bröllop på självaste julafton.


Jag är så stolt över mina två fina barn. Jag älskar dom till månen och tillbaka!

Nyåret firades in i Uddevalla hos Henriks bror med familj!




Kommentera

Publiceras ej