Vi klippte till!

2kommentarer

Igår var vi till frisören med tre fjärdedelar av familjen.


Filippa ska ha lika långt hår som Rapunzel så där var det bara toparna som fick klippas.


Sen var det rosa och lila färg i håret som gällde.


Adam Har tjatat om att han vill ha tuppkam. Klart att han får välja!


Han valde färgerna rött, lila och blått.


Sen var det min tur. Gillar inte att ha håret utsläppt då det blir varmt i nacken. Har lång lugg och drar nästan alltid håret bakåt i en hästsvans. Därför bestämde jag mig att jag lika gärna kan ha kort. Eller i alla fall testa det. kanske ångrar mig.


Nacken. Gissa om det känns konstigt ;-P


Från sidan.


Från andra sidan.


Har inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker. Ovanligt att se sig själv i annan frisyr. Får ge det lite tid sen vår vi se om det blir kort eller om jag sparar ut det!?

2 kommentarer

Terese

23 Dec 2011 08:55

Ni blev jättefina alla tre. Du passade verkligen i den nya frisyren. Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig julhelg!



Kramar

Lina

23 Dec 2011 10:56

Dretsnygg frisyr Helena! Behåll den!!!! Kramar i massor!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej