NÄÄÄÄJ!

0kommentarer

Det får inte vara sant!!!!???!! :O



Min lilla dator där jag har all fakta om C-uppsatsen och statistikprogrammet dog precis. Nu sätter jag mitt hopp på min kompanjon Lina. Hoppas att hennes dator håller ihop tills vi får ner "skiten" på pränt. Hoppas bara att det är batteriet som dött ut. För jag har en hel del jag vill ha i den lilla datorn.

Så just nu känns det som om jag lika gärna kan knyta upp mig eller dränka mig i sjön eller varför inte ta en stol och sätta mig framför barskåpet och tömma flaskorna.

Men naturligtvis gör jag inte det. Har tagit mig en kaffe och skriver på bloggen istället. Det hjälper inte att dö eller supa sig full ;-P Handledaren och examinatorn kommer ändå att kräva att få in uppsatsen.......

BLÄÄÄÄ för det tekniska!

Kommentera

Publiceras ej