På god väg

0kommentarer

Mer än halva köket hann bli tapetserat idag. Här går det undan! Spackling återstår fortfarande på några ställen där det inte vill bli riktigt bra. Men snart ger jag upp och sätter tapet ändå!


Här är vävtapeten på väg upp!

Studierna hamnar efter lite. Har noll motivation för dessa två kurser. Känner att de tar mer än de ger. Blir nästan lite deprimerad när jag sitter med dessa. Så otroligt värdelösa. Men sen är det ju så att jag har en svaghet och en styrka som hänger ihop. Diskuterade detta med min mor över telefonen idag.

STRESS! Min styrka är att jag blir ganska skärpt vid stress, jag pluggar bättre, blir mer strukturerad och tänker helt klart bättre. Jag måste vara stressad för att prestera bäst. Min svaghet är att jag är ganska disträ, slapp och tänker att jag hinner när jag har gott om tid på mig. Så ur studiesyfte blir detta lite dumt! Jag lägger på hög till slutet, sen sitter jag dygnet runt och vrålpluggar. Inte bra.

Kommentera

Publiceras ej