Kära dagbok.

0kommentarer

Nu har det blivit dåligt med info till nära och kära på denna sida. Har fullt upp med skolan, vet knappt hur jag ska få vardagen till att gå ihop. Men nu har jag tagit mig tid till att börja städa lite i huset. Det blir också eftersatt när man är student, fru, mamma och ett nervvrak ;-D.

Men nu när jag städade fick jag syn på mina gamla dagböcker som jag skrev som liten. Slog upp dagens datum och så här löd det:

19/2 1988

Kära Dagbok

Idag var jag till mora först fick jag komma in till doktorn sen fick jag sitta i en bur efter det gick vi till ett anat rum sen till dokton som sa att han ska operera mig

godnatt

Jag var 10 år och det var väl en av många, många operationer som gjordes för min dåliga hörsel. Men jag slapp "grisöron" som någon sa att jag skulle få......... Men det var inte förrän jag fick pröva att vaccinera mig för tre år sedan som mina öroninflammationer försvann. Peppar, peppar!

Ganska otroligt, men vissa dagar minns man faktiskt när man läser om dom fast det är 22 år sedan. Tänk vad mycket information som finns lagrad långt in i hjärnan. Ändå fortsätter man att trycka in mer. Nä nu blir det filmkväll.

Kommentera

Publiceras ej