Senaste tiden...

0kommentarer

Våren rusar på i ett fasansfullt tempo. Jag hinner inte med. Vi är några stycken som tänkt springa Vasastafetten och kämpar nu med att få ihop ett lag. Det saknas ännu tre personer. Så det var nu dags att damma av löparskorna. Har inte tagit många löpsteg sedan jag tog halvklassikern. Men nu var det dags igen. Jisses vad tungt det var och vad mycket man tappar snabbt i kondition. 

Men 5:an vid sisu klarade jag i alla fall under 40 minuter nu. Har klarat den på runt 34 förut. Har några minuter att ta in. 

Det visade sig att det var dags att släppa ut lilla Feedo på grönbete.  Gräset började växa...
...men sen kom det snö. 


Sen har det haglat en hel del. Varit kalla vindar och brist på sol. 

Ibland blev det sol och den värmde en aning i ett hörn i lä. 

Sen föll det mera snö/hagel och bäddade in lilla båten i ett vitt täcke. För min del har det inte blivit någon tur än ut på sjön.  


Nu har vi vår första lediga hel utan en enda aktivitet planerad. Ingen ridning, ingen tennis, inget båt (om inte vädret helt plötsligt blir strålande). 

Konstigt nog blir man lite rastlös när man har många timmar på dygnet. I helgen blir det massa mys med dessa två. Om dom har tid med mig...


Kommentera

Publiceras ej