Ledig fredag

0kommentarer

Avlägsnade mig hemifrån samtidigt som barnen imorse. De drog till skolan och jag styrde stegen upp till SISU-gården med strålande solsken i ryggen och bra musik i ena örat. Jo jag har bara en "lur" i örat då det andra örat måste lyssna efter vargar och andra djur! Jag är lite fjantig, jag vet!

Idag löpte benen som aldrig förr. Kan bero på adrenalinkicken för vargen jag aldrig fick se! Tänk att man kan vara rädd för något man aldrig sett. Hur som helst så sprang jag in 4 minuter och 30 sekunder. Underbart!

Utsikten är det absolut inget fel på. 

Mördarbacken! Ser inte så hemsk ut men ack vad jag hatar den!

Väl hemma åkte kaffet på och städsakerna fram. Intog kaffe i solen sen har det gått i en svindlande fart. Alla fönster på nedervåningen är putsade och alla gardiner tvättade. 


Blåser storm ute, perfekt torkväder!

Tjillevippen på er!

Kommentera

Publiceras ej