Semester

0kommentarer

De sista dagarna på jobbet rullade i ett sakta mak. Vetskapen om att semestern närmar sig gör att dagarna känns längre. Men även att veta att dessa sista dagar innan semestern var de sista dagarna med mina kollegor, tryggheten i jobbet. De har varit riktiga stöttepelare att luta sig mot när man haft motvind. Det kändes konstigt att önska en trevlig semester och inse att de inte är här när jag kommer tillbaka...

Avtackade dom med varsin liten prydnad med budskap om en önskan att de är "fria" att göra roliga saker. 

Idag inledde jag min första semesterdag med att gå upp 5.50 för att åka med Henrik till jobbet för att få bilen och storhandla. Så nu sitter jag här och väntar på att Ica Maxi ska öppna och lyssnar på planeringar om arbetsbemanningar på pappersbruk. Givande... 
Men han är duktig, min gubbe!

Så till alla er där ute önskar jag en trevlig semester. För det tänker jag ha!



Kommentera

Publiceras ej