Frånvarande

0kommentarer

Frånvaro på bloggen betyder hög närvaro i livet! :-P

Samma jobb, ny chef, nya rutiner, nya material, nytt, nytt, nytt. I huvudet går det runt, runt, runt! Men vi börjar få det mesta under kontroll. 

Men jag kommer inte hem med avspända muskler i väntan på en ny dag. Innan jag har avslutat dagen funderar jag på morgondagen. Och då är jag inte chef/ägare. Han har ännu mer att fundera över. 

Men för varje dag som går så känner jag mig säkrare på att det här kommer att gå galant. Det är mycket just nu men hur roligt som helst. Dagarna går i en svinblink och natten likaså. 


Förra veckan fick Filippa ta med gosedjur till fritids. Mamma tyckte nja...Dottern tyckte att det löser vi!

Sagt och gjort!
Hon hittade inget mindre!?

Man ska se möjligheterna framför svårigheterna!

Sonen är själv hemma hela dagarna och tycker det är lite smått tråkigt. Så en dag kom han ner till jobbet för att hälsa på. Då bedrevs det barnarbete på hög nivå!
Han fick sätta frimärken på kallelsekort.

I helgen följde vi med vänner på en båttur där vi övernattade, badade och myste från fredag till söndag. Det var välbehövligt efter första veckan på jobbet. 







Sol, bad, vin, mat, inga måsten, inga krav har laddat mina batterier. 

Kommentera

Publiceras ej